Help, ik kan mijn order niet vinden?

De meeste van onze bestellingen zijn digitale producten. De webshop levert deze automatisch uit na je betaling. Kun je je order niet terugvinden? Controleer dan het volgende;

1. Check of de email niet per ongeluk in de Spambox terecht is gekomen.

Sommige emails komen helaas ten onrechte in de Spambox terecht. Vooral bij Hotmail en Gmail account is dit het geval. Om dit te voorkomen, voeg je ons email adres verkoop@varsio.nl eerst toe aan je lijst Contactpersonen of 'Vertrouwde Afzenders'. Zo voorkom je dat de email verdwijnt in de Spambox.

Hotmail/Gmail

Voor het bekijken van de spam/ongewenste mail is het nodig dat je inlogt op de mailprovider zélf, dus niet via een tussenprogramma je mail bekijkt. Ga dus écht naar Hotmail.com of Gmail.com en log daar in en bekijk de Ongewenste mail map, daar vind je de email van de levering in terug.

2. Controleer of je het juiste email adres hebt opgegeven tijdens je bestelling.

Zonder juist email adres kunnen we je bestelling niet goed leveren. Neem in dat geval contact met ons op en vermeld je ordernummer, tijd en datum van bestelling, je achternaam en betaalmethode.

3. Log in op onze website, klik op 'Mijn Account' en bekijk vervolgens 'Mijn Productcodes'.

De productcode staat daar weergegeven direct na het afronden van je bestelling.

4. Controleer of het product wel op voorraad is

Sommige van onze producten zijn helaas niet altijd op voorraad. Als de voorraad onder ''Voorraad info'' aangeeft dat er nog items zijn, dan is er nog voorraad. Als hier niets staat, is het product tijdelijk uitverkocht. Je ontvangt de order dan zo snel mogelijk. Doorgaans tussen 1-24 uur.

Toch nog hulp nodig?

We zijn vaak bereikbaar via Live Chat rechtsonder in het scherm, en anders kun je ons mailen naar klantenservice@varsio.nl.