Openingstijden Feestdagen 2018:

Tijdens de feestdagen hebben we afwijkende openingstijden waarop je onze Supportkanjers kunt bereiken. Door de kerstdrukte kan het zijn dat je niet direct dezelfde dag antwoord ontvangt maar we proberen uiteraard nog steeds per e-mail binnen 24 uur op je te reageren.

24 december: 10:00-16:00

25 december: Gesloten (Mail bereikbaar)

26 december: Gesloten (mail bereikbaar)

31 januari: 10:00-16:00

1 januari: Gesloten (Mail bereikbaar)

Service is geen afdeling, maar een mentaliteit.

Wij willen je de mogelijkheid bieden om ons gemakkelijk en snel te kunnen bereiken. Ook vinden we het belangrijk dat je als klant niet te lang hoeft te wachten op een reactie van ons. Daarom garanderen wij altijd binnen maximaal één werkdag te reageren. 

Email Contactformulier Live Chat

Technische ondersteuning

Contactformulier

Live Chat

service@varsio.nl

24-uur service 7 dagen per week

KLIK HIER

24-uur service 7 dagen per week

Klik rechtsonder (Chat button)

Ma-vr 10:00-18:00 uur

Geschikt voor: Verkoopvragen, administratieve verzoeken,

technische ondersteuning.

Reactietijd: 1-24 uur

Geschikt voor: Verkoopvragen, administratieve verzoeken,

technische ondersteuning.

Reactietijd: 1-24 uur

Geschikt voor: Productinformatie, verkoopvragen,

administratieve handelingen.

Reactietijd: enkele minuten tot enkele uren indien afwezig

Vraag & Antwoord

Handleidingen +
Vraag & Antwoord

KLIK HIER

Altijd online beschikbaar

Beantwoord 95% van alle vragen die worden gesteld

Geschikt voor: installatie, her-installatie, activatieproblemen, technische problemen

Technische ondersteuning (service@varsio.nl)

Heb je een aankoop gedaan en heb je hierbij technische ondersteuning nodig? Onze experts helpen je graag verder via ons email adres. Vaak reageren we al binnen enkele uren, dus je hoeft geen dagen te wachten op een reactie! 

Geef hierbij aan;

- Het ordernummer (indien van toepassing)

- Duidelijke (probleem)omschrijving

- Eventuele screenshots/schermafbeeldingen

- Hoe meer informatie je geeft, hoe sneller en efficiënter we deze kunnen behandelen.

Ontvang je een foutcode tijdens installatie van Office? Bekijk dan deze supportpagina van Microsoft.

 

 

Live Chat (Klik rechtsonder op de Chat button)

Snelle vraag voordat je bestelt? Wil je iets weten over een betaalwijze of over de levertijd? Geen probleem. Kom nu nog sneller met ons in contact door gebruik te maken van onze Live Chat. Ons team reageert snel en adequaat. We kunnen ook je order bekijken, en eventuele aanpassingen voor je doorvoeren. De Live Chat is doorgaans overdag beschikbaar en zo niet dan kun je je vraag stellen en je email adres achterlaten. We kunnen dan later alsnog reageren op je bericht. Wel zo makkelijk!

Veelgestelde vragen

Waarom een email sturen als ik een technische vraag heb?

Technische vragen vereisen soms veel aandacht en onderzoek voor we hier een goed antwoord op kunnen geven. Vooral op installatieproblemen of problemen met een bepaalde download moeten we eerst het probleem analyseren. Je kunt dan ook het beste je technische vraag stellen via onze klantenservice per email. We geven daarbij doorgaans binnen enkele uren al antwoord aan je, dus je hoeft zeker geen dagen lang te wachten zoals bij andere bedrijven. Voeg zoveel mogelijk relevante informatie toe aan je vraag, zodat we je sneller kunnen helpen. Geef ook het ordernummer van de bestelling aan ons door, zodat we de bestelling direct voor je kunnen nakijken.

Help, een bepaald Office programma werkt niet zoals ik het wil. Wat nu?

Wij leveren productcodes om Office of Windows mee te activeren. Wij leveren niet zelf de software en zijn ook niet de maker ervan. We willen je daarom vragen eerst zelf proberen het probleem op te lossen aan de hand van de handleidingen die we leveren bij aankoop. We hebben in onze handleiding een Vraag & Antwoord opgesteld, waar zeer veel informatie te vinden is over wat onze klanten belangrijk vinden om te weten over de producten. Veel van de vragen of problemen die je tegenkomt zijn al eerder gesteld en opgelost door anderen. Vooral de Support forums van Microsoft, maar ook via Google zijn er veel antwoorden te vinden.

Let erop dat wij géén inhoudelijke support leveren voor inhoudelijke problemen zoals het instellen van je eigen email adressen, foutmeldingen als een Email account niet werkt, of als bepaalde documenten niet goed openen. Dit is geen probleem van de licentie, maar een eigen instelling dat moet worden veranderd. Je kunt hiervoor iemand vragen uit je eigen omgeving met kennis van ICT, of een professioneel reparatie / ICT bedrijf voor inschakelen. Natuurlijk helpen wij je wel graag met de installatie of activatie als er iets niet lukt. Mocht je toch een vraag hebben over een inhoudelijke functie of instelling van Office, dan kunnen we je doorverwijzen naar een relevante ICT organisatie welke Hulp op Afstand diensten biedt via bijvoorbeeld TeamViewer.

Waarom hebben jullie geen telefonische ondersteuning?

Varsio kiest voor lage prijzen in combinatie met een kleinschalig Team. Doordat we onze Live Chat en e-mail support gedurende de dag controleren tot in de kleine uurtjes, kunnen we zeer snel antwoord geven op vragen. Ook vergen specifieke technische vragen soms enig uitzoekwerk en dat kunnen we dan voor je doen zonder je lang aan de telefoon in de wacht te zetten. Ook kunnen we door het weglaten van een Telefonisch Team de allerbeste prijs bieden op het gebied van software en accessoires. De licentieprijzen zijn dus gebaseerd op échte productprijzen zelf, waarbij we je niet laten betalen voor allerlei ondersteuning die de meeste klanten toch niet nodig zullen hebben.

Heb je toch telefonisch contact nodig om te helpen met het installeren van je product? Stuur ons een e-mail en we verwijzen je zo snel mogelijk door naar een relevant ICT bedrijf welke installaties kan installeren door Hulp op Afstand te bieden.

Wat bieden we dan wel?

> De allerscherpste prijs op het gebied van software en accessoires waarvoor je écht alleen betaalt voor wat je daadwerkelijk nodig hebt; het product zelf

> 24/7 specialistische klantenservice via e-mail (Technische ondersteuning, verkoop en administratief)

> 10u tot 18u Live Chat mogelijkheid voor direct contact (Verkoopvragen, administratief)

> We laten je géén weken lang wachten met een Ticket nummer - 90% van alle vragen wordt al binnen 4 uur beantwoord. Via onze Live Chat ontvangt zelfs 95% binnen 2 minuten antwoord.


 

Alle contactopties op een rij:



Mail

service@varsio.nl

Voor alle productinformatie en -ondersteuning en technische support.

We reageren doorgaans al binnen enkele uren op je email verzoek.

Twitter

@VarsioNL

Volg ons via Twitter en blijf op de hoogte van alle aanbiedingen en ander nieuws.

Facebook

fb.me/varsio

Like onze pagina op Facebook, maak kans op gratis producten en volg onze acties.

t

LIve Chat

Live Chat voor Sales & Ondersteuning

5 dagen in de week doorgaans van 10:00 - 18:00. Zijn we er niet? Geen zorgen, de Chat mogelijkheid werkt altijd.

Stel je vraag aan ons in de Chat functie en je krijgt dan de mogelijkheid om een bericht en je email adres achter te laten zodat

we contact met je kunnen opnemen. Meestal al binnen enkele uren, maar in elk geval altijd binnen 24 uur ontvang je van ons reactie.

Adres

Postadres
T.a.v. Varsio
Lisserdijk 322
2165 AB Lisserbroek (Let op: Géén bezoekadres, alleen schriftelijke communicatie).

 


Bedrijf

Bedrijfsinformatie

Bedrijfsinformatie


Contactformulier

Wil of kun je niet mailen en wil je ons toch kunnen bereiken? Vul dan het online formulier hier in en ontvang overdag binnen 24 uur inhoudelijk antwoord van onze klantenservice. Vermeld indien van toepassing je ordernummer en geef een duidelijke probleemomschrijving zodat we je zo goed en snel mogelijk van dienst kunnen zijn. Afhankelijk van het type vraag (Verkoop of Technisch) ontvang je telefonisch of schriftelijk/per email antwoord van ons.